Customer Relationship Management
Customer Relationship Management (CRM) verwijst naar de strategieën, processen en technologieën die bedrijven gebruiken om hun interacties en relaties met bestaande en potentiële klanten te beheren en te optimaliseren. Het omvat het verzamelen van klantgegevens, het analyseren van klantgedrag, het bieden van gepersonaliseerde service en het opbouwen van langdurige relaties met klanten.
5 sites in Customer Relationship Management
1. Accensys CRM
Accensys customer relationship management (CRM) biedt basisfunctionaliteit voor het beheren van relatiegegevens. Met behulp van Accensys CRM kunnen alle gegevens van klanten, prospects, leveranciers en andere relaties vastgelegd worden. Het heeft ondersteunende functionaliteit zoals mailingen en rapportages voor de sales & marketing afdeling.
2. CCI Groep - Verenigingssoftware
CCI Groep stelt professionele ledenorganisaties in staat om het beste te doen voor hun leden. Zij bieden gespecialiseerde, innovatieve, efficiënte en effectieve totaaloplossingen, die gepersonaliseerde ledencommunicatie mogelijk maken, door de inzet van strategische ICT. Unieke all-in-one softwaresystemen exclusief ontworpen voor verenigingen met bijbehorend investeringsbudget. Van intensief totaalconcept tot plug-and-play oplossing.
3. Cendris
Ondersteuning bij het onderhouden van duurzame klantrelaties, het inrichten van databases en het opbouwen van kennis met behulp van doelgroep adressen, call center diensten, het digitaliseren van documenten, workflowmanagement, postkamer ondersteuning, CRM advies en databeheer.
4. Ipsis creatieve marketing & crm
Creativiteit en effectiviteit in marketing, communicatie, grafische vormgeving, reclame en crm. Leverancier van WinRIS.
5. AllSolutions Business Applications - Online CRM & Projectmanagement
AllSolutions Business Applications biedt 100% WebBased Business software voor projectgestuurde organisaties. WebSolutions QX staat bekend als bewezen, robuust & betrouwbaar.